سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو

ماه آینده قرعه به نام نسخه مینی گلکسی S5 افتاده است تا کسانی که شاید توان خرید نسخه اصلی را ندارند نیز از این گوشی کم نظیر بی بهره نباشند.

 هر چند همین حالا رقبای سرسختی برای گلکسی S5 سامسونگ چون G3 پیدا شده است، اما این گوشی همچنان فروش خوب خود را در بازار ادامه می‌دهد. سامسونگ که حالا از جا افتادن پرچمدار خود در بازار مطمئن است، به نوبت مدل‌های جدیدی از آن را به رسم همیشگی وارد بازار می‌کند. 
SamMobile منبع مطمئن و همیشگی سامسونگی دیشب خبر داد که ماه آینده قرعه به نام نسخه مینی گلکسی S5 افتاده است تا کسانی که شاید توان خرید نسخه اصلی را ندارند نیز از این گوشی کم‌نظیر بی‌بهره نباشند.
بر اساس خبر اعلام شده گلکسی S5 مینی از ماه آینده (جولای) به صورت جهانی فروش خود را آغاز خواهد کرد. اگر تاکنون از این گوشی چیزی نشنیده‌اید، مدل مینی در واقع نمونه‌ای کوچک‌تر با سخت افزاری پایین‌تر نسبت به مدل اصلی خود می‌باشد. 
شایعات نشان از وجود اسکنر اثر انگشت و گواهینامه IP67 (به معنی مقاومت در برابر آب و گرد و خاک) در این گوشی دارد که از مدل اصلی قرض گرفته شده‌اند.
ویژگی‌های دیگر این گوشی بدین شکل نقل شده است: صفحه نمایش 4.5 اینچی 720p، چیپ‌ست اگزینوس 3 چهار هسته ای با فرکانس 1.4 گیگاهرتز، رم 1.5 گیگابایتی، دوربین عقب هشت مگاپیکسل و 2.1 مگاپیکسل جلو، پشتیبانی از LTE، وای‌فای، بلوتوث ورژن چهار و NFC.
همچنین بر روی این گوشی اندروید کیت‌کت 4.4.2 نصب شده است و مانند گلکسی S5 اصلی با ویژگی‌های Ultra Power Saving Mode، Private Mode و Kids Mode ارائه خواهد شد.
آپدیت:
سامسونگ امروز به طور رسمی از سامسونگ گلکسی S5 مینی رونمایی کرد. ویژگی‌های این گوشی مشابه با اطلاعات خبر بالاست، اما از این گوشی مدل LTE به شکل جدا ارائه خواهد شد. باتری آن 2100 میلی آمپر ساعتی است و دارای وزنی 120 گرمی و اندازه‌ای 131.1x 64.8 x 9.1 میلی‌متری می‌باشد. اعدادی که آن را به گوشی بزرگتر و سنگین‌تری نسبت به گلکسی S4 مینی تبدیل می‌کند.
این گوشی اوایل جولای در روسیه و پس از آن در اواسط جولای فروش جهانی خود را آغاز خواهد کرد. سامسونگ به قیمت آن اشاره ای نداشته، اما سایت SamMobile به نقل از منابع خود خبر داده که قیمت خرده‌فروشی آن حدود 650 دلار می‌باشد که طبیعتا بسیار زیاد به نظر می‌رسد. البته این قیمت رسمی نیست و مطمئنا بعد از آغاز فروش از ارزش آن کاسته می‌شود. نکته‌ای که در مورد قیمت آن باید توجه شود، این است که این گوشی به هر حال با قیمتی ارزان و مانند دیگر مدل‌های مینی عرضه نخواهد شد. تصاویر این گوشی در رنگ سفید را مشاهده می‌کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ جمعه 27 تير 1393برچسب:, توسط سیبادو